گپی با بازدید کنندگان

 دوستان عزیز توجه داشته باشید اگر وبلاگ من مشکلی دارد در نظرات به من بگویید.

دوستان برای رفتن به فروم وبلاگ بر روی کلمه ی فروم کلیک نمائید.


                                                   فروم وبلاگ

 

لطفا در نظرسنجی پایین شرکت کنید.(باتشکّر)

                             



نظرات شما عزیزان:

asma
ساعت14:57---7 شهريور 1392
salam agha davood
man asmam , toooye chat ghol dadam biam
age omadi webam nazar yadet nare
linket mikonam


امیر
ساعت14:39---27 مرداد 1392
سلام شما لینک شدی
مرا لینک کن
نت گردی
http://allh.niloblog.com/


پارسا حسینی پور
ساعت14:11---27 مرداد 1392
سلام دوست عزیز!

خیلی از وبلاگن خوشم اومد،ولی هر کاری می کنم می نویسه این آدرس یه URI نا معتبره.

خوش حال می شم کمک کنی تا لینکت کنم.


حسین جوووووووووووووووووووووون
ساعت1:37---13 مرداد 1392
رای چی بنر منو از تو وبت برداشتی منم بردارم ؟
بهم سر بزن و سریع بنرمو بذار تو وبت


محمد پارسا کریمی
ساعت22:09---12 فروردين 1392
سلام داوود جان

سال نو مبارک

برات سالی سرشار از موفقیت آرزومندم.

ببخشید به خدا شماره جدیدتو ندارم و شماره قبلیات هم که همه خاموشن

یه لطفی من با شماره جدیدت یه اس به من بده یا شمارتو برام ایمیل کن

مرسی


محمد پارسا کریمی
ساعت22:08---12 فروردين 1392
سلام داوود جان
سال نو مبارک
برات سالی سرشار از موفقیت آرزومندم.
ببخشید به خدا شماره جدیدتو ندارم و شماره قبلیات هم که همه خاموشن
یه لطفی من با شماره جدیدت یه اس به من بده یا شمارتو برام ایمیل کن
مرسی


افشین
ساعت20:28---19 بهمن 1391
من شما را لینک کردم شما هم من را لینک کنید.

علی
ساعت14:39---5 تير 1391
سلام دوست عزیز به منم یه سری بزن.
خوشحال میشم.
http://emam-hosein.persianblog.ir/


محمد تقی مزینانی
ساعت23:07---10 ارديبهشت 1391
سلام دوست خوبم. من لینکت کردم. بازم به من سر بزن. در ضمن یه سر به آدرس های زیر بزن:
www.el2.loxblog.com
www.asandownload.com


جوجو
ساعت16:10---7 ارديبهشت 1391
سلام همونطور که درخواست کردید من آدرس وب شما رو در وبم لینک کردم.موفق باشید

poriya
ساعت17:30---24 فروردين 1391
باسلام وباتشکر شمارالینک کردم بعد از طریق لینک هوشمند لینکم راثبت کردم فقط اگه زحمتی نیست نام وبلاگم همراهش همره خورده اگه تصحیحش کنید ممنونم

محمد
ساعت16:19---24 فروردين 1391
باعرض سلام.
دوست عزیز طبق درخواستت من وب شما را لينك كردم منتظرم كه شما هم وب من را لينك كنيد .
با تشكر
آدرس:http://totak.loxblog .com
به اسم:Totakبزرگترین سایت ایرانیان


maedeh
ساعت16:17---24 فروردين 1391
سلام من شما رو لینک کردم، لطفا من رو با عنوان وبلاگی برای گلزار و آدرسjust4golzar.loxblog لینک کنید.

mohammad reza mousavi
ساعت15:44---22 فروردين 1391
سلام خیلی وب قشنگی دارین اگه مایل به تبادل بنر باشید خوشحال میشم بم خبر بدین.
دمتون گرم



sepideh
ساعت15:17---19 فروردين 1391
سلام خیلی وب قشنگی دارین اگه مایل ب تبادل لینک باشید خوشحال میشم بم خبر بدید.

MOHAMMAD REZA MOUSAVI
ساعت23:55---17 فروردين 1391
راستی داداش چطوری آمار وبشما اینقدر زیاده ؟ جواب بده

علی طاهری
ساعت12:48---11 اسفند 1390


مهرداد دادفر
ساعت14:17---26 دی 1390
با سلام و خسته نباشيد
وب خوبي دارين
اگر براي سايتتون نياز به هاست دانلود داشتين مطالب خود رو ميتقيم براي دانلود بزارين و از سايت هاي ديگه استفاده نکنين با ايميل و آيدي زير تماس بگيريد toot.2010@yahoo.com ايدي toot.2010
فروش هر گیگ فضا 250-200 تومان ماهانه
هر گیگ پهنای باند 100 تومان ماهانه
http://downloadeer.com/
منتظر شما هستم
با تشکر مهرداد دادفر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 اسفند 1398برچسب:, | 21:1 | نویسنده : داوود |
  • یک نویسنده
  • فروش بک لینک انبوه